Deklaracja dostępności serwisu pcpr.tczew.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tczewie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej pcpr.tczew.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego pcpr.tczew.pl
Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych w dniu 10 stycznia 2023 r. dokonano przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności.
Deklaracja dostępności
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tczewie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej pcpr.tczew.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego pcpr.tczew.pl
Status pod względem zgodności
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Treści niedostępne
Treści wymienione poniżej są niedostępne z następujących powodów:
niezgodność z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych:
Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia 2023-01-10. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Daniel Szoska, adres poczty elektronicznej: daniel@pcpr.tczew.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Postępowanie odwoławcze
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Dane kontaktowe właściwego organu odpowiedzialnego za postępowanie odwoławcze:
Organ nadzorujący: Starosta Tczewski.
Adres: Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, tel.: 58 773 48 00, e-mail: starostwo@powiat.tczew.pl.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich (link: https://www.rpo.gov.pl )
Inne informacje, określone w art. 10 ust. 4 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 848)
Data publikacji strony internetowej: 2015-07-10
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2023-01-10
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowego skrótu.
CTRL + F – Wyszukiwarka
Informacja lub link do informacji o sposobie dokonania oceny dostępności cyfrowej:
Dostępność architektoniczna
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tczewie mieści się w przy ul. Wojska Polskiego 6, 83-110 Tczew.
Do budynku jest jedno wejście od ul. Wojska Polskiego, do którego prowadzą schody oraz podjazd dla osób z niepełnosprawnościami korzystających z wózków. Schody wewnętrzne są oznaczone kontrastowo. Obsługa klienta odbywa się na obu poziomach w strefie wolnej od barier poziomych. W budynku znajduje się platforma dla osób z niepełnosprawnościami. Są toalety dla klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami, posiadających karty parkingowe.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku na drzwiach są oznaczenia w alfabecie Braille’a. Na korytarzu wejściowym znajdują się tablice informacyjne w kontrastowych kolorach.
Dostępność tłumacza języka migowego
Po wcześniejszym zgłoszeniu można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM). Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu.